6 kommentarer på “Ombergs västra väggar

  1. Lite underlig känsla att jag faktiskt känner en släng av hemlängtan…till Östergötland :D Men så är det och just Omberg och även Västra väggar är väl värda ett besök, eller två. Kul att få se dina väldigt fina foton från välkända trakter :D

    Gilla

    1. Stort tack Ingrid för vänliga ord.

      Flera gånger har vi besökt Östergötland i juni, och blivit helt betagna av landskapet. Både förra året och i år fick vi uppleva fantastiska vallmofält.
      Vill (nästan) flytta dit. ♥
      Ska lägga in en bild/bilder på en magisk plats som vi hittade, senare i veckan.

      Gillad av 1 person

  2. Oj, oj, oj säger jag. Översköljd av blått! Vilket bra uttryck. Och bilden på mannen klädd i blått, tittande ut över allt det andra blå är ju klockren. Ser att här är ett ställe där man sätter upp hänglås också. Senast jag såg det var när jag besökte Salzburg, där finns en bro med enorma mängder lås. Den sista bilden är hisnande. Jag får nästan känslan av att falla.

    Toppenbilder! Tack för att jag fick följa med! Östergötland måste jag besöka snart igen. Jag är ju dessutom ”halvöstgöte”, min pappa kom därifrån :)

    Nu ska jag titta vidare hos dig …

    Gilla

    1. Om den blå färgen har någon terapeutisk förmåga, så tror jag att vi har fått vår dos för flera veckor framöver. Först uppe på toppen av Omberg och sedan detta.
      Östergötland är helt klart ett ställe att längta (tillbaka) till. ♥

      Tack Anita.

      Gilla

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.