Hej då WordPress

Nä – nu är det för mycket strul när jag ska göra inlägg (och jag vet att andra har likadana problem) här på WordPress, jag tappar helt enkelt lusten att blogga när det krånglar hela tiden.

Så lite tidigare än vad jag hade planerat för så går jag nu över till Blogspot-bloggen istället. Det vore jättekul om ni vill hänga med mig dit. WALKABOUTSWEDEN på Blogspot.

14 kommentarer på “Hej då WordPress

  1. Usch så tråkigt att WP krånglar. Antar att det är samma problem som Lollo haft. Själv bloggar jag så sällan att jag ännu inte märkt något. Men självklart följer jag med dig, följer nu dig på blogspot!

    Gilla

  2. Läste om imponerande Isaberg. Skrev lång kommentar, men kan tyvärr inte kommentera Blogger från mobilen. Måste sitta vid datorn…

    Gilla

    1. Tack Anna-Lena för att du försökte. ❤️
      Hopplöst med mobilen, så nu får jag sluta använda den.
      Tråkigt!
      Ofattbart för mig att det med dagens teknikutveckling inte går att fixa till problemet med att kommentera på olika portaler, från just mobilen.
      Riktigt fint vid Isaberg igår.

      Gilla

  3. Jag blir ju nyfiken på vad det är för problem du upplever, jag får höra precis tvärtom att WordPress är så mycket lättare än Blogspot. Jag kan inte kommentera på blogspot på mobilen, men använder oftast datorn ändå. Så självklart har jag lagt in den nya adressen i min RSS-läsare.

    Gilla

    1. Tack Anna
      Kul att du hänger med. :)
      Har aldrig förr upplevt några problem med WordPress, känts stabilt.
      Sedan ett tag tillbaka så fungerar inte autospar och förhandsgranskningen. Går inte heller att ”trycka på” publicera-knappen.
      Inte heller kan man manuellt spara det som utkast, för senare publicering.
      Så jag sitter och jobbar med ett inlägg förgäves s.a.s.
      Maken berättade att en annan bloggare hade samma problem. Hade tagit kontakt med WordPress, som var medvetna om problemet men inte pratade om någon lösning.
      Vet inte om detta problem bara drabbar oss med gratisversionen.?
      Ja, nu blir det i alla fall Blogspot igen.

      Gilla

  4. Synd att WP krånglar. Jag har aldrig upplevt det, hittills vill säga. När det skitit sig så är det jag själv som klantat till det. Det försvunna temat exempelvis :)

    Självklart hänger jag med.

    Gilla

  5. Vad tråkigt att du haft så mycket strul.
    Jag har också WordPress, men inte haft några större problem, lite smått då och då bara.
    Klart jag kommer att följa dig på blogspot också. Lycka till!

    Gilla

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.